Monday 23 October 2017

#3 Sandwich

#Menu 3

Memandangkan hari ni 24/10/2017 bersamaan dengan 22 bulan kitorang dah jadi suami isteri...Mood nak serve breakfast special for my dearest king tu membuak-buak...Menu simple je pon....

tadaaaaa....


Wholemeal Bread + Cheese

alkisahnya nak buat bendalah ni....Honestly, kurang alat utk membentuk...Nasib baik keretip! (angkat bakul sendiri) Hahahaha....Mata spongebob tu aku bentuk guna penutup botol black pepper...Biji mata spongebob tu pulak aku bubuh black pepper!hahahaha...pahtu, memandangkan aku buat spongebob yang dah akil baligh, jadi muka dia pun penuh dgn jerawat...punya la pecah kepala fikir camne nak buat jerawat tuh...Nasib baik ada straw! hahaha...Bulu mata & senyuman manis spongebob tu pulak aku buat guna kulit timun...Gigi spongebob pulak guna lebihan bread yang aku guna utk buat mata td...senang je kan...hihi...Extra tips!Buat seikhlas hati & penuh kasih syg 😋😋

Happy 22 monthsary My King!
Love you too much.Muahhhh!

No comments:

Post a Comment